Якщо у Вас виникли проблеми з послугами, які ми надаємо, або питаннями про їх використання – ви можете звернутися в технічну підтримку:
- Оператор служби підтримки надасть вам актуальну інформацію та допоможе вирішити проблеми, пов’язані з нашими послугами.
- Для отримання точної та оперативної інформації користувач повинен надати оператору свій логін, який він має в договорі, Ф.І.О. особи, на яку видається інтернет і адреса.
- Якщо договір виданий вам – бажано зателефонувати з номера, який прив’язаний до договору, і при його зміні повідомити оператора технічної підтримки про зміни в контактній інформації користувача. Номер телефону дозволяє отримувати повідомлення про роботу, зміну тарифних планів та для зворотного зв’язку до технічної підтримки.
- В умовах вкрай грубого спілкування або використання нецензурної лексики з боку користувача – оператор має право закінчити розмову з абонентом.
Графік роботи технічної підтримки:
Служба підтримки працює з 08:00 до 20:00 без вихідних та перерв.
Контактні телефони:
+380-98-389-07-55
+380-66-990-90-69