Доступність і якість підключення до Інтернету

Якщо у вас немає підключення до Інтернету, спочатку потрібно звернути увагу на підключення до мережі.

Для ноутбуків і настільних комп’ютерів основним і найзручнішим показником стану з’єднання є значок статусу Інтернет. У Windows він на панелі сповіщень у нижньому правому куті.

На ноутбуці (якщо у вас є Wi-Fi) значок виглядає наступним чином:

Wifi_goodКількість вертикальних ліній вказує на якість з’єднання з маршрутизатором. Відсутність символів у верхній частині значка означає, що підключення до Інтернету працює.

Wifi_ з'єднання“Є доступні з’єднання. Ваш ноутбук бачить мережі Wi-Fi, але не підключений до них.

Модуль вимкнено“Немає доступних з’єднань.” У вашій області немає мереж Wi-Fi або адаптер Wi-Fi вимкнено на самому пристрої.

Wifi_ з'єднанняЯкщо ви підключені до маршрутизатора Wi-Fi, але Інтернет недоступний, на значок Інтернету з’явиться повідомлення “Мережа обмежена /Немає доступу до Інтернету”. Це ознака проблеми або на маршрутизаторі, в настройках мережі або на лінії, що веде до нього. Радимо звернутися до служби технічної підтримки для уточнення інформації та допомоги у виправленні проблеми. При підключенні до локальної мережі кабелем (комп’ютер або ноутбук) – діють однакові правила.

Кабель і з'єднання для того, щобПідключення до Інтернету працює.

Кабель в порядку, немає з'єднання.“Мережа обмежена”, комп’ютер / ноутбук бачить з’єднання, але немає Інтернету.

Проблеми з кабелем.“Немає доступних з’єднань.” Кабель не підключений, пошкоджений. Можливо, виникла проблема з боку маршрутизатора, антени або через відсутність драйверу на мережеву карту.

Перед тим, як звернутися до технічної підтримки, радимо перевірити живлення електроприладів.
Якщо на блоці живлення антени, роутеру або оптичному перетворювачі не горять індикатори – слід перевірити ще раз джерело живлення устаткування. При справному джерелі електроживлення і відсутності індикації на устаткуванні – слід звернутися до підтримки BLC.

Якщо підключення завершено успішно, але Інтернет сповільнюється, перевірте наведені нижче параметри.

1. Тип підключення до локальної мережі у абонента.
Найкращий варіант – з’єднати кабель категорії 5e “кручена пара”. При роботі через Wi-Fi на якість підключення до Інтернету впливає рівень сигналу до маршрутизатора. Якщо сигнал нормальний, то шкала на значку Wi-Fi буде повністю заповнена. При сигналі 1-2 «палиці» з 5 – з’єднання може бути нестабільним.

2. Служби VPN та PROXY.
Ці програми найчастіше використовуються для доступу до ресурсів, закритих в нашій країні, і обходу блокування сайту. Ми не можемо нести відповідальність за якість зв’язку, які надають ці программи для обходу. Щоб отримати консультацію по використанню программ для VPN/PROXY, зверніться до служби підтримки вашого програмного забезпечення.

3. Нагадуємо, що з 17 травня 2017 року указом Президента України доступ до ресурсів групи «ВКонтакте», «Одноклассники», «Яндекс» та Mail.ru (VK.com, OK.ru, yandex.ru) – заблоковано.
Якщо у вас є доступ до цих ресурсів, це є результатом використання програм з пункту 1. Як наслідок, можуть виникнути проблеми з підключенням до Інтернету та будь-якими іншими ресурсами.

4. Антивірус.
Існує велика кількість антивірусів, деякі з яких створені для захисту мережевого підключення. Якщо включено кілька антивірусів – їх співпраця викличе не тільки проблеми з підключенням до Інтернету, але і обмежить роботу пристрою, на якому вони встановлені. Якщо після оновлення або інсталяції нового антивірусного програмного забезпечення виникли проблеми з підключенням до Інтернету, спробуйте тимчасово вимкнути його захист. Приклад часто використовуваного антивірусного програмного забезпечення: Avast, Kaspersky, Dr. Web, AVG, Avira, 360, McAfee, Panda.

5. Інші проблеми з програмним забезпеченням, що впливають на якість Інтернету прямим або непрямим способом: Велика кількість процесів на використовуваному пристрої, віруси, програми з використанням інтернет-трафіку у фоновому режимі (торенти, оновлення системи і т.д.);

Якщо ви використовуєте кілька пристроїв одночасно, швидкість, яку ви зможете поділитися між цими пристроями. В результаті якість інтернет-з’єднань може погіршитися на кожному з них.

• Smart TV і смарт-приставки часто працюють з форматами 1080p, 1440p, тому перегляд відео та фільмів може зависати. Така проблема характерна для абонентів, які використовують мінімальний тарифний план з кількома підключеними пристроями або підключаються до маршрутизатора через Wi-fi.

• Використання бюджетних пристроїв (маршрутизаторів, смартфонів, планшетів, SMART-приставок) і маловідомих брендів також може викликати проблеми з підключенням до Інтернету. Причиною проблеми можуть бути: старе/погане програмне забезпечення, слабка апаратна начинка, низькоякісні бездротові радіомодулі, встановлені в цих пристроях.